Club d'Estil
Les millors 'collabs' de moda d'octubre: de les Adidas de Bad Bunny fins al malbaratament de Zara amb 50 artistes i l'últim de Crocs amb 'Toy Story'
Un repàs pels últims matrimonis en el món de la moda: les sabatilles i el calçat còmode arrasen, però també hi ha 'streetwear' i fins a mobles peluditos creats per la mateixa Rosalía

Les últimes col·laboracions de moda d'octubre: les noves zapas de Bad Bunny, o de Jacquemus x Nike, les Crocs de 'Toy Story', la camisa Voll-Damm x FSTVL·B x ByLeguard, i les col·laboracions de Rosalía i Almodóvar amb Zara. / EPC
Laura Estirado
La unió fa la força i el món de la moda també ho sap. Marques, dissenyadors, artistes i fins i tot personatges famosos seguixen treballant per a llançar col·leccions exclusives i sorprenents. En les últimes setmanes han predominat els llançaments de sabatilles i calçat. Esport i luxe agraden de cridar l'atenció, però també hi ha exemples de 'streetwear' i fins a de articles de decoració.
No és la primera vegada que Benito Antonio Martínez Ocasio, 'Bad Bunny', s'alia amb Adidas. Ja ho va fer en 2021, amb les Bad Bunny x Forum Buckle Low 'The First Cafe'. No obstant això, ara les BadBo 1.0 són totalment originals, cap reinterpretació de res anterior. Inspirades en el bàsquet dels 90 i amb ànima de skate, els fans més atents ja les havien vist en el videoclip de 'BOKeTE' (de l'àlbum 'VAIG HAVER DE TIRAR MÉS FOTOS'). El nou model, dissenyat completament des de zero, presenta una silueta 'mid-top' amb una estructura embuatada i voluminosa, inspirada en els tenis de básquet noventeros, però amb un aire modern. També recorda les reinterpretacions que Bad Bunny va fer en les seues versions dels 'Forum' i 'Campus'. S'han desvelat este octubre, però la seua comercialització arribarà al febrer, per un preu de 160 €.

BadBo 1.0, les zapas originals de Bad Bunny. / EPC
Amb motiu del 30º aniversari de 'Toy Story', l'entranyable osset Lotso es convertix en el protagonista de la nova col·laboració de Crocs i Disney Pixar. La col·lecció combina nostàlgia, innovació i disseny, en una proposta irresistible per a fans de totes les edats. Amb textures suaus, aroma a bayas i detalls icònics, cada parell es convertix en una peça de col·lecció que reflectix l'essència del personatge. Entre els models destaquen un soc unisex per a adult folrat amb pèl sintètic, maduixes brodades en la corretja i el somriure inconfusible de Lotso. La versió per a xiquets compta amb una sola amb motius fruiters i està decorada amb charms Jibbitz™ del personatge. El seu preu, 54,90 € (model infantil) i 79,90 € (adult).

Soc Crocs de Lotso, l'osset de 'Toy Story'. / EPC
Amb motiu del 50º aniversari de l'obertura de la primera botiga, Zara ha col·laborat amb mig centenar d'alguns dels creadors més aclamats de l'actualitat, des de cantants fins a models i fotògrafs, que han dissenyat, juntament amb l'equip creatiu de disseny del buc d'Inditex, la seua pròpia peça. Les vendes aniran destinades a finalitats benèfiques. Des de peces de roba a complements i articles de decoració. Entre els protagonistes, Pedro Almodóvar, que ha dissenyat una camiseta colorista amb els cartells més famosos de les seues pel·lícules (35,95 €); Rosalía, que ha creat un sofà peludito, com no, blanc, anomenat 'Conversation Island' (1.800 €); Annie Leibovitz, que també se suma amb una altra camiseta amb una de les seues fotos; Pierpaolo Piccioli, el nou dissenyador de Balenciaga, que col·labora amb una taula de surf rosa virolat (1.800 €), o Naomi Campbell, que participa amb vestit biker negre (299 €).

La web de Zara on es ven la butaca creada per Rosalía. / EPC
Fruit d'una triple aliança entre Voll-Damm, la cervesa doble malt de Damm, el FSTVL·B, de tendències musicals i la cultura alternativa (celebrat en el Fòrum de Barcelona del 3 al 5 d'octubre), i la firma ByLeguard, del dissenyador de 'streetwear' Roger Guàrdia Allué, va nàixer una peça única: la primera camisa oficial d'un festival de música. Dissenyada baix el lema 'L'ocasió ho mereix', conjumina estil contemporani i valors urbans. Confeccionada en teixit New Oxford amb certificació GOTS, 100% cotó orgànic i un gramatge de 140 g/m², combina disseny, sostenibilitat i actitud. Es tracta d'una edició limitada, per a col·leccionistes, a la venda en la botiga 'online' de la cervecera, per 44,95€.

Camisa festivalera Voll-Damm x Byleguard. / EPC
Asseguren que les 'Moon' de Jacquemus són serioses candidates a les sabatilles de l'any 2025. Simon Porte Jacquemus reinterpreta l'herència del catàleg de Nike amb elegància i mirada fresca. Les 'Moon Shoe' van nàixer en 1972, sent una de les primeres sabatilles del gegant esportiu per a la competició. Estaven destinades als corredors de fons, amb la icònica sola 'waffle' (amb un patró en relleu similar a la gofrera). Ara, per als peus dels més moderns, amants de les últimes tendències en 'sneakers', les de sola fina i estètica de ballet. Les noves 'Moon' del parisenc tenen una part superior de nylon frunzit i una sola exterior Nike Grind (així crida Nike als materials reciclats, com a cautxú, bromera, fibra, cuir i mescles tèxtils rebutjades de la fabricació dels seus propis productes, que tornen a donar-los una vida nova). Porten el Swoosh de pell, un contratacón i logotips Jacquemus en la llengüeta, el taló i la plantilla. Es venen per 180 €.

Les nou Moon de Nike x Jacquemus. / EPC
Subscriu-te per a seguir llegint
Notícia guardada en el teu perfil
- Alabés - València CF: Alineacions probables del partit
- El 'nou i emocionant capítol' de Meriton fa por
- Els diners que li deu el Barcelona al València pel fitxatge de Ferran Torres
- Informe mèdic de la lesió de Carlos Álvarez
- Les notes dels jugadors del València davant l'Alabés
- el Marroc busca el seu segon mundial amb una joia del València CF
- Tensió arbitral amb Vinícius després d'enfrontar-se a Bordalás
- Ja hi ha horari per al derbi a Mestalla